2020(e)ko maiatzaren 4(a), astelehena

PARISTIK NATORREN

Egun on!!

Zer moduz zaudete??
Cómo estáis??

Gaur Paristik natorren abestia abestuko dugu. Hemen uzten dizuet letra
Hoy cantaremos la canción de Paristik natorren. Aqui os dejo la letra

Paristik natorren
Artista bat naiz ni.
Paristik datoren
Artista bat haiz hi.
Ondo jotzen det!
Baita guk ere!(zati guztietan errepikatzen da) (Se repite en todas las estrofas)
Danborra nik jotzen det!
Pron, pron, pron (8 aldiz)

Paristik natorren...
Biolina nik jotzen det!
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron,
Paristik natorren...
Turuta nik jotzen det!
Tururu, tururu,...
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron,
Paristik natorren...
Txindata nik jotzen det!
Txindata, txindata,...
Tururu, tururu,...
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron,
Paristik natorren...
Tronboia nik jotzen det!
Pra, pra, pra,...
Txindata, txindata,...
Tururu, tururu,...
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron



Hemen bideoa abestiaren karaokearekin
Aquí el video con el karaoke de la canción






Gaurko lana
Tarea para hoy



Egun ona izan!!!
Qué tengáis un buen día!!